7 de nov. de 2016

Obradoiro: Como afianzar a túa identidade corporativa musical nas redes sociais



Como afianzar a túa identidade corporativa musical nas redes sociais é un obradoiro creado polo Departamento Audiovisual dos Locais de Ensaio para axudar a definir a imaxe do teu grupo, darlle coherencia a todas as publicacións en redes sociais, buscando que a xente os identifique e teñan unha sensación positiva do proxecto musical.

O darse conta da importancia das ferramentas que temos ao noso alcance, e utilizalas ao noso beneficio para facer crecer o noso proxecto musical é algo crucial se queremos crecer. Cunha cantidade de fans determinados podemos acreditar ante unha sala ou discográfica a nosa capacidade de mobilización. Non só é un número de persoas a quen lles gustamos, é unha especie de medida que podemos utilizar para intentar acadar novos obxectivos.

Nesta era dixital, onde calquera pode facerse coñecido cun video viral que circule pola rede, é imprescindíbel darse de conta da relevancia que podemos acadar. A busca e uso dunha tipografía, análise de artistas coñecidos aos que tomar como referentes, a necesidade da imaxe, xeitos eficientes de comunicación nas redes sociais, e uso de aplicacións como Canva ou Hootsuite serán algúns dos temas que se tratarán ao longo das 2 horas e media de duración do evento.

O obradoiro terá lugar o sábado 19, en horario de mañá, no Espazo de Iniciativas Xuvenís (r/ Matadoiro, 68). Para asistir, só debes cubrir e enviar o formulario que atoparás á dereita deste texto, antes do martes 15 ás 21.00 h. As prazas son limitadas ao aforo da sala, tendo preferencia os/as usuarios/as actuais dos Locais de Ensaio, e despois os/as menores de 30 anos, aínda que pode solicitar asistencia toda a cidadanía.




Share:

Incrición obradoiros ou masterclasses

número de visitas

Participación e Innovación Democrática

Centro Municipal de Información Xuvenil do Concello da Coruña (CMIX)

Blog Archive